Samsung aduce în România programul de asigurare pentru telefoanele sale

de: Răzvan Băltărețu
14 09. 2018

Dacă tot am aflat cât de periculos e să fii neconectat, trebuie să știi și că Samsung are un program nou prin care să-ți asiguri dispozitivele.

Programul Samsung se numește Mobile Care și asigură acoperirea daunelor pentru telefoanele companiei. Programul e garantat de Allianz Global și este singura poliță de asigurare pentru clienți în care repararea telefoanelor Samsung este realizată de tehnicieni autorizați cu piese originale Samsung.

Altfel spus, e mai bine decât la service și este similar acest demers politicii Apple pentru majoritatea țărilor în care e prezentă compania prin magazine oficiale.

Cu o asigurare completă a daunelor, Samsung Mobile Care este destinat situațiilor neprevăzute. Telefoanele, dar și tabletele, sunt asigurate împotriva tuturor deteriorărilor accidentale care limitează funcționalitatea dispozitivului, inclusiv deteriorarea ecranului. Utilizatorii pot solicita acest serviciu de două ori pe parcursul poliței lor de asigurare de doi ani.

Pe parcursul procesului de revendicare, clienții vor vorbi întotdeauna direct cu agenții Samsung și tehnicienii cu expertiză.

Mobile Care are și opțiunea de plată în avans sau lunară. Clienții pot achiziționa serviciul de pe site-ul oficial al companiei în termen de 30 zile de la cumpărarea noului dispozitiv mobil și au o perioadă de 14 zile după achiziție. Asta în cazul în care doresc să anuleze cererea.

Deocamdată, programul este disponibil pentru dispozitivele Galaxy S7, S8, S8 Plus, S9, S9 Plus, Note 8 și Note 9. Galaxy Note 9 e și cel mai nou dispozitiv și primul care costă aproape 1.000 de euro. În cazul în care vrei un astfel de telefon, ar trebui să te gândești ce are special și la ce ar fi bun. În acest sens, poți parcurge review-ul publicat de PLAYTECH ca să vezi pe ce dai banii și de ce ar trebui să alegi și o asigurare.